Ja, dat zal hem vast tegengevallen zijn dat hij mij daar ook al tegenkomt.Burtonman schreef:Den ouwe voorzittert mark viffert zit ook op dat forum, je weet wel, rood is niet mijn kleurken, maar heb een rode !!!
Gezocht. VFR clipons voor de BB
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Gezocht. VFR clipons voor de BB
Nog steeds op zoek naar een rechter versie! 
Eindelijk 1 gevonden. Ik ben actief aan het zoeken geweest op ebay in het buitenland maar uiteindelijk gewoon gevonden bij Ten Kate in Nieuwleusen zo goed als nieuw voor een vriendelijk prijsje. Ook gelijk even gemonteerd. Past 1 op 1, echter heb ik wel even de nokjes van de rem en koppeling reservoir doorgezaagd voor een betere passing van de reml\kopp. leiding.bedanktvoorde tips !
Laatst gewijzigd door Albert op 31 mar 2013 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frank Switser
- Site Owner
Maar ook het nokje dat in de kroonplaat moet passen moet je ofwel verwijderen, ofwel boven de kroonplaat monteren. Dit nokje is niet alleen breder, maar het zit ook op de verkeerde plek.
Kkk ben je even kwijt frank. Welk nokje bedoel jij dan?
- Frank Switser
- Site Owner
Onderop de clip-ons waar ze tegen de kroonplaat aankomen, daar zit een nokje. Dat nokje moet in de uitsparing in de kroonplaat vallen zodat de clip-ons niet verdraaid kunnen worden.
Ik heb de clip ons gewoon in de onderste stand en dan de nokjes tegen de kroonplaat gedraaid en de bout vastgezet. Dat gaat prima zo.
- Frank Switser
- Site Owner
Dat kan, maar de meeste rijders hebben de stuurhelften wat verder weggedraaid, en dan moet je dus de nokjes weghalen of de clip-ons wat hoger zetten.
Ze vallen in elk geval niet meer in de daarvoor in de kroonplaat aangebrachte uitsparingen.
Ze vallen in elk geval niet meer in de daarvoor in de kroonplaat aangebrachte uitsparingen.
Ze vallen er wel in, maar passen inderdaad niet als gegoten..
Ik moet n8g test rijden,en zal mijn bevindingen hier wel posten.
Ik moet n8g test rijden,en zal mijn bevindingen hier wel posten.