Het BOC
Re: Het BOC
http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php? ... 232&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;

R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Begin je nu dat forum ook al hier te spuien? 
Ed wat wil je hier mee zeggen.
Laat het nu eens rusten
Laat het nu eens rusten
Ik wil aantonen dat die niet meer op het boc-forum komt, en zich aan het inwerken is op het vfr-forum, om zo mss weer voorzitter te worden en daar de zelfde terreur zaaien!!!
R.I.P.B.O.C.
Burtonman schreef:Ik wil aantonen dat die niet meer op het boc-forum komt, en zich aan het inwerken is op het vfr-forum, om zo mss weer voorzitter te worden en daar de zelfde terreur zaaien!!!
Ed ik snap al je frustraties naar de BOC en naar de man die in zeeland woont.
Maar het begint een beetje op stalken te lijken je achtervolgt hem overal.
Laat het gaan man. Wij hebben hier een leuk gezellig forum. we kletsen hier wat af. Wie zich hier aansluit en mee kletst is van harte welkom.
Maar denk dat dit nu genoeg besproken en uitgekauwd is.
Please laat ze gaan en richt je op de leuke dingen die we kunnen delen.
dan doe je wel heel veel aannames...
en daarbij, als ie op het BOC zou blijven is het niet goed omdat ie geen BB meer rijdt. Nu zit ie gewoon op het VFROC, hij rijdt immers VFR, is het weer niet goed?!
en daarbij, als ie op het BOC zou blijven is het niet goed omdat ie geen BB meer rijdt. Nu zit ie gewoon op het VFROC, hij rijdt immers VFR, is het weer niet goed?!
2018 KTM Super Duke GT
schopje: Burtonman heeft wel een puntje hoor.
http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=7&t=9127" onclick="window.open(this.href);return false;
De BB is helemaal RUK en VFR en Tuono dan heb je pas een echte motor
(niet mijn woorden)
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze in dat topic ook weer berichten van "die twee" gaan modden.
Dit is wel een nette reactie van MarcB
http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=7&t=9127" onclick="window.open(this.href);return false;
De BB is helemaal RUK en VFR en Tuono dan heb je pas een echte motor
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze in dat topic ook weer berichten van "die twee" gaan modden.
Dit is wel een nette reactie van MarcB
Re: Aanmeldtopic Hyperprodag 15 juni ???????????
Ongelezen berichtdoor MarcB » Do Mei 23, 2013 9:05 pm
Mark, Jochem, wat willen jullie nu eigenlijk zeggen? En als je iets dwars zit, pak dan gewoon even de telefoon.
Ik heb ook dat gekopieerd en op het vfr forum naar markske verhagen (die zich als viffer onder de naam "mario") voorsteld verzonden, markske heeft gewoon een probleem ermee dat hij bij het boc daar is uitgekotst door zijn eigen aanhang, en weet niet meer uit welk hout pijlen maken, hij heeft altijd de vfr bekritiseerd tegenover de BB (en rood is niet mijn kleurken), verteld ook nog op dat vfr forum "nooit meer een Bmw", terwijl hij wel nog op het Bmw-forum actief is, ook heeft hij zijne "rode" vfr moeten afstellen met powercommander en dergelijke snufjes om hem een beetje aan het rijden te krijgen, ik heb die dingen helemaal niet nodig op mijne Bmw K1300S, en wat dien met zijne tueno betreft, ik heb dien gast (die nu ook het noorden kwijt is) op een ronde gereden in de regen op het circuit zandvoort, man wat een uitleg mij die heeft gegeven!!! En ik niet alleen maar nog enkele van het bb-forum (oa stanley).Eerlijk, ik denk dat ze zeer blij zijn dat er van die mensen een heel pak weg zijn, ok nog niet helemaal maar toch al een pak minder en minder is dikwijls wel meer!
Zeg SR-71 heb jij je daar pas voorgesteld bij het boc?
Zeg SR-71 heb jij je daar pas voorgesteld bij het boc?
R.I.P.B.O.C.
Nee das iemand die toevallig dezelfde naam gebruikt. Dacht heel even zal het Blasho zijn maar het is gewoon iemand die op hetzelfde idee kwam. Zal wel iets met een vliegtuig te maken hebben