Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
nice! ik heb ook een undertray (undertail is met achterlicht?) en kentekenplaathouder... alleen dan van barracuda, ik kan geen Rizoma betalen 
2018 KTM Super Duke GT
- Wile E. Coyote
De benaming bij MDI is undertail maar ik behoud mijn originele achterlicht dus volgens de wet van Bartje is dit dus een undertray.Burrito schreef:nice! ik heb ook een undertray (undertail is met achterlicht?) en kentekenplaathouder... alleen dan van barracuda, ik kan geen Rizoma betalen
In mijn omgeving zijn al meerdere personen bekeurd voor het ontbreken van de knipperlichten, die bij hun ( net zoals bij mij) in het achterlicht verwerkt zijn.
Als de undertail binnen ff naar de spuiter om hem in de juiste kleur te laten sprayen inclusief de deksel van mijn topkoffer
Ja heb ik ook gehad (een boete) vandaar nu ook losse richtingaanwijzers
2018 KTM Super Duke GT
Een compleet pak voor mijn oudste dochter (Bijna 10), 2e hands via Motor-Forum. Helm is 3x gedragen en past perfect.
Complete kinderoutfit Maat 140
Jas Merk Wildcat Maat 140 met beschermstukken in rug, ellebogen en schouders
Broek Merk Difi Maat 140 Lengte pijpen verstelbaar met rits met regen/thermo binnenbroek
Helm Merk HJC Maat Kids S/M Zwart
Laarzen Merk Diadora Maat 35 Rits+klittenband sluiting
Handschoenen Merk Orina Maat Kids-5
We hebben gelijk een rondje gedaan en het is een natuurtalentje, ze wil morgen naar de Dolomieten maar Duitsland was ook goed

Ze heeft de beroemde BB smile nu nog
Ga nog wel een gordel met handvatten regelen, kan ze zich wat beter vasthouden.
Complete kinderoutfit Maat 140
Jas Merk Wildcat Maat 140 met beschermstukken in rug, ellebogen en schouders
Broek Merk Difi Maat 140 Lengte pijpen verstelbaar met rits met regen/thermo binnenbroek
Helm Merk HJC Maat Kids S/M Zwart
Laarzen Merk Diadora Maat 35 Rits+klittenband sluiting
Handschoenen Merk Orina Maat Kids-5
We hebben gelijk een rondje gedaan en het is een natuurtalentje, ze wil morgen naar de Dolomieten maar Duitsland was ook goed

Ze heeft de beroemde BB smile nu nog
Ga nog wel een gordel met handvatten regelen, kan ze zich wat beter vasthouden.
Nice! Ik kan ook niet wachtten om met m`n zoon op pad te gaan, maar die zijn nog wat te jong (3 en 6)
Denk dat mijn dochter met 9 maanden er ook nog niet klaar voor is.
2018 KTM Super Duke GT
Hoezo te jong?Burrito schreef:Denk dat mijn dochter met 9 maanden er ook nog niet klaar voor is.

Was echt gaaf, thuis vertelde ze uit zichzelf dat ze op een rotonde zo de grond kon aanraken met haar hand als ze had gewild. nummer 2 is bijna 8 en die staat ook te springen om mee te gaan.
Je mag de mijne lenen hoor. Quick lock systeem. Je schijnt er ook Pizza's mee te kunnen bezorgen