Goedenmiddag allen!
Van de week is mijn remlicht kapot gegaan. Zowel met de remhendel als het rempedaal gaat het remlicht niet branden. Het achterlicht brand nog wel van beide bolletjes. Ook de claxon doet het dus de zekering is het niet.
Iemand enig idee??
Remlicht defect?
- Titanibird
Remlicht defect?
Keep The Rubber Down Met trots presenteer ik u...
- Wile E. Coyote
Re: Remlicht defect?
Bolletjes soms kapot ???
Als ze nog heel zijn eens meten met een multimeter op de connector onder je buddyseat die naar je achterlamp gaat,tussen groen en groen/geel als je een één van de remhendels intrekt of er ca 12 V gelijkspanning op staat.
Als ze nog heel zijn eens meten met een multimeter op de connector onder je buddyseat die naar je achterlamp gaat,tussen groen en groen/geel als je een één van de remhendels intrekt of er ca 12 V gelijkspanning op staat.
- Frank Switser
- Site Owner
Alle twee bolletjes tegelijk stuk lijkt mij onwaarschijnlijk.
Daarom verwacht ik een kabelbreuk in de stuurdraad van het remlicht.
Daarom verwacht ik een kabelbreuk in de stuurdraad van het remlicht.
- Titanibird
Het was inderdaad het stuurdraad Frank. Deze maakt geen goed contact meer. Ik ga de hendel er nog een keer af halen en het draad aan het schoentje vast solderen.
Weet je trouwens hoe je bij de schakelaar van het rempedaal kan komen? Deze werkt nog niet en kan de schakelaar zo niet vinden?
Weet je trouwens hoe je bij de schakelaar van het rempedaal kan komen? Deze werkt nog niet en kan de schakelaar zo niet vinden?
- Frank Switser
- Site Owner
Achter de schetsplaat van je rechter voetsteun zit een schakelaar die bediend wordt door een trekveer. Hij is ook voorzien van een schroefdraad voor de afstelling van het moment dat deze signaal geeft.
- Titanibird
Na wat pielen reageert hij nu uitstekend.