Burrito's Blackbird
Re: Burrito's Blackbird
Dat komt in orde dus 
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, hoewel ik de titanium de mooiste kleur vind kan het wel erg mooi worden zoals jij het beschrijft.
Kom maar op met de foto's!!
Kom maar op met de foto's!!
Youth isn't a time of life... It's a state of mind

Waar blijven de foto's? Bird al gespoten?
MMMMMM nog lang nie kaal 
onderdelen gaan woensdag naar de spuiter, hij zegt ongeveer 2 weken nodig te hebben.... nog even geduld dus.... 
ik heb besloten om hem niet helemaal kaal te maken.... te veel werk... dus ben aan het bekijken hoe ik de schade aan het frame ga aanpakken... komt wel goed... zit te denken aan een vinyl-wrapping ofzo...
ik heb besloten om hem niet helemaal kaal te maken.... te veel werk... dus ben aan het bekijken hoe ik de schade aan het frame ga aanpakken... komt wel goed... zit te denken aan een vinyl-wrapping ofzo...
2018 KTM Super Duke GT
Schade op het frame?
Fotoke?
Fotoke?
met mn linker laars heb ik de poedercoat beschadigd (ik had Puma 1000's)... dus ziet er niet zo mooi uit op dit moment...
2018 KTM Super Duke GT
Gewoon ook spuiten en stevige laklaag erover... simpel en goed.
Burrito schreef:onderdelen gaan woensdag naar de spuiter, hij zegt ongeveer 2 weken nodig te hebben.... nog even geduld dus....
Eeh, je bent al zo ver...Might as well Go the whole Hog mate!!
- Frank Switser
- Site Owner
Wrapping kan ook heel mooi worden, mooier dan spuiten!
Het frame spuiten wordt trouwens zelden gedaan, de kans op krassen/slijtage is te groot. Poedercoaten kan weer wel goed, maar dan moet alles kaal.Voor wrapping hoeven alleen de kuipdelen eraf......
Het frame spuiten wordt trouwens zelden gedaan, de kans op krassen/slijtage is te groot. Poedercoaten kan weer wel goed, maar dan moet alles kaal.Voor wrapping hoeven alleen de kuipdelen eraf......