Origineel slot
- Wile E. Coyote
Origineel slot
Heeft iemand het originele beugelslot van de Blackbird die past onder de buddyseat ?
De uitsparingen zitten ervoor maar ik ben nog niemand tegengekomen die het slot erbij heeft.
Zou dit nog te bestellen zijn of moet ik dan eerst een bank gaan overvallen ??
De uitsparingen zitten ervoor maar ik ben nog niemand tegengekomen die het slot erbij heeft.
Zou dit nog te bestellen zijn of moet ik dan eerst een bank gaan overvallen ??
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Origineel slot
Nee, dat slot is niet meer leverbaar omdat het niet meer aan de ART-eisen voldoet.
Je hebt dan in ieder geval een motor waarmee je snel weg bentWile E. Coyote schreef:of moet ik dan eerst een bank gaan overvallen ??
Is er ART goedgekeurd slot wat er wel onder past?
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
schijfremslot is voor mijn verzekering voldoende, dat past makkelijk maar als ik die meeneem gaat deze in de bagster.
- Frank Switser
- Site Owner
Geen idee, ik ben het nog nooit tegengekomen.Red Boll schreef:Is er ART goedgekeurd slot wat er wel onder past?
Ik heb een schijfslot dwars onder mijn buddy liggen, zit nog alarm ook op, merknaam weet ik ff niet, pakweg 100 euries 
- Wile E. Coyote
Schijfslot is niet afdoende.
Ik heb begrepen van Duitse motorrijders dat dieven de bouten van je remschijf losmaken. (twee hadden het meegemaakt)
je kan de motor dan zo met de hand meenemen.
Ik heb zelf ook een goedgekeurd schijfslot maar zit nu toch te denken aan een beugelslot die onder de buddy past.
Ik heb begrepen van Duitse motorrijders dat dieven de bouten van je remschijf losmaken. (twee hadden het meegemaakt)
je kan de motor dan zo met de hand meenemen.
Ik heb zelf ook een goedgekeurd schijfslot maar zit nu toch te denken aan een beugelslot die onder de buddy past.
Tja, 2 skateboards of van die die plankjen met wieltjes van de bouw markt en je bent ook weg met een motor.
Maar inderdaad, schijfremslot is een leuke extra om het moeilijker te maken maar zeer waarschijnlijk alleen niet afdoende tegen diefstal
Maar inderdaad, schijfremslot is een leuke extra om het moeilijker te maken maar zeer waarschijnlijk alleen niet afdoende tegen diefstal
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
Ik ben een url tegengekomen gisteren....ergens in engeland ofzo dat het nog verkocht wordt.
ik ben aan het zoeken
ik ben aan het zoeken