proefzitten op bb met vfr clipons ?
- Gerkenator
Re: proefzitten op bb met vfr clipons ?
een mercedes slk lijkt ook duur, maar als je hem eenmaal gewend bent wil je hem ook niet kwijt.
just kidding.
ik wil er eigenlijk niet te veel aan betalen eigenlijk, ook omdat ik andere uitgaven in het vooruitzicht heb ( motor gerelateerd dat wel )
en vfr clipons zijn dan denk en hoop ik een goede en niet te dure verbetering.
heb ook gedacht om misschien eerst eens mijn standaard clipons rechter op het stuur te zetten door middel van het nokje er af te vijlen en 10mm ofzo omhoog te verplaatsen.
of dat werkt of helpt weet ik niet.
just kidding.
ik wil er eigenlijk niet te veel aan betalen eigenlijk, ook omdat ik andere uitgaven in het vooruitzicht heb ( motor gerelateerd dat wel )
en vfr clipons zijn dan denk en hoop ik een goede en niet te dure verbetering.
heb ook gedacht om misschien eerst eens mijn standaard clipons rechter op het stuur te zetten door middel van het nokje er af te vijlen en 10mm ofzo omhoog te verplaatsen.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Wile E. Coyote
VFR clipons zijn nieuw even duur als de Vario Tooling Bars, en 2e hands extreem moeilijk om te vinden.
- Frank Switser
- Site Owner
Nee, dat klopt niet.
Een setje nieuwe VTEC-bars zijn ruim 100 Euro goedkoper dan de VarioBars.
Ik kan nu 2 sets VTEC-bars gebruikt leveren.
Echter, met omhoog kom je er niet. Ik heb gemerkt dat 1cm dichterbij meer voor je zitpositie doet dan 3cm omhoog......
Waarom zou je het nokje afvijlen? Dat heeft geen enkele functie maar zit ook niet in de weg als je de clip-ons omhoog schuift over de vorkpoten.Gerkenator schreef: heb ook gedacht om misschien eerst eens mijn standaard clipons rechter op het stuur te zetten door middel van het nokje er af te vijlen en 10mm ofzo omhoog te verplaatsen.
Echter, met omhoog kom je er niet. Ik heb gemerkt dat 1cm dichterbij meer voor je zitpositie doet dan 3cm omhoog......
- Wile E. Coyote
Dan is M*top*rt toch wel extreem duur, want ik heb daar een prijs opgevraagd voor deze VFR handlebars en de prijs die werd opgegeven was € 349,- per set.Frank Switser schreef:Nee, dat klopt niet.
Waarom zou je het nokje afvijlen? Dat heeft geen enkele functie maar zit ook niet in de weg als je de clip-ons omhoog schuift over de vorkpoten.Gerkenator schreef: heb ook gedacht om misschien eerst eens mijn standaard clipons rechter op het stuur te zetten door middel van het nokje er af te vijlen en 10mm ofzo omhoog te verplaatsen.
- Gerkenator
Ik wil in ieder geval mijn handen rechter op het stuur hebben, ik vind nu dat de originele een iets te scherpe hoek hebben.
Ik wil dan 1 gebruikt setje van je kopen frank. Inclusief montage.
Kan altijd wel weer verkopen mocht het voor mij niet werken.
Ik wil dan 1 gebruikt setje van je kopen frank. Inclusief montage.
Kan altijd wel weer verkopen mocht het voor mij niet werken.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

-
zwartevogelxx
Frank,
Ik heb je een pb gezonden en wil graag het tweede setje
Ronald
Ik heb je een pb gezonden en wil graag het tweede setje
Ronald
- Gerkenator
en ik het eerste.
is ie daar ook weer vanaf haha.
is ie daar ook weer vanaf haha.

- Frank Switser
- Site Owner
Ik zal zorgen dat ze hier in huis komen.
-
zwartevogelxx
Ze kwamen toch niet alle twee de setjes?Frank Switser schreef:Ik zal zorgen dat ze hier in huis komen.
Je had er toch achteraf maar één of ben ik nu gek?
de plannen zijn voor mij veranderd ik ga niet naar de motor beurs .dus ook niet proefzitten dat komt nog wel eens bij een treffen .