DRL's ingebouwd
Re: DRL's ingebouwd
Dus dan is het eigenlijk DeNRL??
Ik vind het wel wat hebben, maar eigenlijk is het me net een beetje een te hoog Tuningsgehalte. Net een beetje zoals een Golfje 3 met Xenon in een halogeenrefelector...Dat is het ook net niet.
Maar gelukkig iedere gek zijn gebrek.
Ik vind het wel wat hebben, maar eigenlijk is het me net een beetje een te hoog Tuningsgehalte. Net een beetje zoals een Golfje 3 met Xenon in een halogeenrefelector...Dat is het ook net niet.
Maar gelukkig iedere gek zijn gebrek.
- Wile E. Coyote
Ik vind het super staan, maar belangrijker is de zichtbaarheid voor mij.
Na de inbouw van xenon wordt ik al veel beter gezien, en ik hoop dat met de DRL's erbij dat ook de half ingedutte automobilist die op automatische piloot rijdt mij nu ook in de gaten heeft.
Na de inbouw van xenon wordt ik al veel beter gezien, en ik hoop dat met de DRL's erbij dat ook de half ingedutte automobilist die op automatische piloot rijdt mij nu ook in de gaten heeft.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik zou er maar niet al teveel op rekenen.
Sommige automibilisten hebben een ambulance met zwaailichten en sirene nog niet eens in de gaten als deze al kilometers achter ze rijdt......
Sommige automibilisten hebben een ambulance met zwaailichten en sirene nog niet eens in de gaten als deze al kilometers achter ze rijdt......
- Wile E. Coyote
Japanstekkers ook binnen dus nu nog even aansluiten om de spiegel afneembaar te maken. 
Is dit snachts niet te fel dan? Of zit er een schakelaar tussen?
- Frank Switser
- Site Owner
Volgens mij zit hier een hele lange sluitertijd op deze foto (of staat het diafragma helemaal open).
Er zit standaard geen schakeling tussen, maar dat is natuurlijk wel te maken.
Er zit standaard geen schakeling tussen, maar dat is natuurlijk wel te maken.
- Wile E. Coyote
Dit is 's nachts absoluut niet te fel.
Als ik het dimlicht uitzet dan zie ik een heel flauw schijnsel op de muur als de omgeving helemaal donker is en het voorwiel tegen deze witte muur staat.
Ik heb zelfs al van een motoragent een"thumbsup"
gehad
Als ik het dimlicht uitzet dan zie ik een heel flauw schijnsel op de muur als de omgeving helemaal donker is en het voorwiel tegen deze witte muur staat.
Ik heb zelfs al van een motoragent een"thumbsup"
-
stefan18021990
De laatste motoragent die ik ooit tegen kwam zette mij aan de kant 
Het ziet er wel mooi uit.
Het ziet er wel mooi uit.