Bandenkeuze voor de Blackbird
Re: Bandenkeuze voor de Blackbird
Khrb er zelf ook een heel aantal (mpr2) versleten. Dit geeft toch meer vertrouwen en feedback.
- Frank Switser
- Site Owner
Het is niet voor niets dat ik al sinds 2006 roep dat de Michelins niet de beste keuze zijn voor de Blackbirds........
Ik ben ook een beetje eigenwijs. Wel eppie nu iig.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik ben ook eigenwijs.....
Alhoewel: is het wel eigenwijs als je gelijk hebt?
Alhoewel: is het wel eigenwijs als je gelijk hebt?
wie heeft er de mpr 4 er onder en wat vind je er van graag reacties !!
wat is wijsheid.......
ik zie hier tips om, mocht je al Michelin willen, de Michelin Road 4GT te monteren op de site van Michelin wordt echter voor de BB de standaard geadviseerd?!
"MICHELIN Pilot Road 4 GT is not compatible with your bike. Discover MICHELIN tyres that are compatible"
ik zie hier tips om, mocht je al Michelin willen, de Michelin Road 4GT te monteren op de site van Michelin wordt echter voor de BB de standaard geadviseerd?!
"MICHELIN Pilot Road 4 GT is not compatible with your bike. Discover MICHELIN tyres that are compatible"
- Frank Switser
- Site Owner
Zoals al eerder gezegd, ik zou als je toch voor de MPR4 wil gaan op de BB wel de GT nemen. Hij wordt dan wel wat oncomfortabeler op slechte wegen, maar ook veel stabieler.
Omdat ik nu door mijn Pirelli Angel(op advies van Frank) heen ben ga ik voor de volgende set toch voor de MPR 4 GT.
Als enige nadeel vond ik dat de Angel bij NAT wegdek, in de Alpen, vaak uitbrak aan de achterzijde, kan natuurlijk ook aan mijn rijstijl liggen.
Omdat mijn mederijders hier geen last van hadden en zij allen op MPR 4 GT rijden neem ik ook maar eens de gok......dus na de Dunlop Roadsmart 2 en de Pirelli Angel GT weet ik nog steeds niet welke band mijn voorkeur heeft.
Als enige nadeel vond ik dat de Angel bij NAT wegdek, in de Alpen, vaak uitbrak aan de achterzijde, kan natuurlijk ook aan mijn rijstijl liggen.
Omdat mijn mederijders hier geen last van hadden en zij allen op MPR 4 GT rijden neem ik ook maar eens de gok......dus na de Dunlop Roadsmart 2 en de Pirelli Angel GT weet ik nog steeds niet welke band mijn voorkeur heeft.
ik heb ook de mpr 4 gt op de bb en mij bevallen ze goed
- Wile E. Coyote
Aangezien ik na een vervelend incidentje op de Duitse autobahn wat happen uit mijn achterband heb en de voorband wat gecupt is wil ik na het velgherstel een setje nieuw rubber.
De Roadsmarts 2 zijn prima bevallen en hebben het netjes volgehouden ( achterband 14.000 km en voorband 19.000 km)
Nadeel van deze banden vind ik wel dat het een behoorlijke tijd duurt voordat de banden op werktemperatuur zijn en bij glad weer nogal eens een zijstapje maken.
Ik zit nu te twijfelen aan den Pirelli Angel GT of Michelin MPR 4 of zelfs toch de weer de Roadsmarts.
Wie heeft deze banden allemaal al eens op zijn motor kunnen testen en wat zijn de ervaringen, aangezien de MPR4 nu wat langer verkrijgbaar is.
De Roadsmarts 2 zijn prima bevallen en hebben het netjes volgehouden ( achterband 14.000 km en voorband 19.000 km)
Nadeel van deze banden vind ik wel dat het een behoorlijke tijd duurt voordat de banden op werktemperatuur zijn en bij glad weer nogal eens een zijstapje maken.
Ik zit nu te twijfelen aan den Pirelli Angel GT of Michelin MPR 4 of zelfs toch de weer de Roadsmarts.
Wie heeft deze banden allemaal al eens op zijn motor kunnen testen en wat zijn de ervaringen, aangezien de MPR4 nu wat langer verkrijgbaar is.