Burrito's Blackbird
Re: Burrito's Blackbird
dat komt er mooi uit te zien
Ik kan me voorstellen dat jouw handen jeuken om de boel weer te monteren en lekker rond te rijden met jouw mooie bird.
Heel leuk, ik ben erg benieuwd naar het totale plaatje als hij weer in elkaar zit.
Youth isn't a time of life... It's a state of mind

ok... ging vandaag de boel ophalen bij de spuiter, helaas zijn er wat onregelmatigheden in geslopen dus eea gaat nog even bijgewerkt worden... nog een week zonder motor dus 
jammer genoeg waren de velgen ook niet goed dus kan ik ook helemaal niet verder op dit moment... ik heb alleen de tank, de ondertail en de 2 grote zijkappen... beetje naar dus....
jammer genoeg waren de velgen ook niet goed dus kan ik ook helemaal niet verder op dit moment... ik heb alleen de tank, de ondertail en de 2 grote zijkappen... beetje naar dus....
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Ze zijn vrijwel nieuw, komen van een 2007 schade BB af die na 7800km total-loss ging........wodan schreef:Grin, duh, dat het ANDERE waren had ik wel gezien
Maar zijn deze gewoon zo nieuw of eigenlijk herverfd?
en is de boel al in elkaar voor de dolomieten 
Hij was gister erg druk maar heb de bird een beetje af gezien. Hoop dat het allemaal gelukt.
een paar nieuwe foto's... staan ook in de begin-post.

zit wat kleur verschil in het wit en de striping is nog steeds niet helemaal goed (was nog niet aangepast) en verder wat kleine schoonheidsfoutjes.... maar komt allemaal wel goed in de komende periode...

zit wat kleur verschil in het wit en de striping is nog steeds niet helemaal goed (was nog niet aangepast) en verder wat kleine schoonheidsfoutjes.... maar komt allemaal wel goed in de komende periode...
2018 KTM Super Duke GT
Echt mooi dat wit, het overtreft mijn verwachtingen.
Ziet er goed uit man zo in de bergjes.
Erg mooi geworden zo'n witte vogel! En uniek, dat is ook leuk.
Had je de (zwarte) deksel aan de linkerkant ook gespoten? Hij ziet er op de foto nog niet heel glad uit, of is dat de weerspiegeling of nog iets wat je gaat doen?
Had je de (zwarte) deksel aan de linkerkant ook gespoten? Hij ziet er op de foto nog niet heel glad uit, of is dat de weerspiegeling of nog iets wat je gaat doen?
Youth isn't a time of life... It's a state of mind