Goedemorgen
Re: Goedemorgen
Er gaat een therapeutische werking uit van motorpoetsen. Lekker m'n hoofd leegmaken. Autopoetsen heb ik dan wel weer een hekel aan.
- Frank Switser
- Site Owner
Als daar een luchtbel zit, dan voel je ook dat jouw voetrem sponzig aanvoelt. Een luchtbel daar doet niets af aan de werking van de 2x2 remzuigers aan de voorkant, wel aan de 2 middelste zuigers voor. Maar jouw "handrem" blijft dan hard aanvoelen.Superb schreef:Poetsen mag ik graag doen maar de tijd ontbreekt vaak. Als je in april nieuwe banden op mijn bb steekt, poets ik intussen wel een motor voor jou.
Iz zijwindgevoeligheid: het zullen de banden wel zijn.
Iz achterrem: Ik heb de schijven direct na acf50 al ontvet en ook daarna alweer 2x. Stel er zit een luchtbel in die bocht van de remleiding achter, werkt dit vanwege het dcbs ook door in de voorrem? Indien ja, dan zit er geen lucht in het remleidingsysteem en moet ik het in de blokken zoeken. De voorrem werkt namelijk feilloos.
Dus ik verwacht ofwel een probleem in de hoofdremzuiger achter, ofwel gewoon slechte remblokken achter (verglaasd of vet).
Hahahaha, ik ben meer van het rijden dan van het poetsen.Superb schreef:Er gaat een therapeutische werking uit van motorpoetsen. Lekker m'n hoofd leegmaken. Autopoetsen heb ik dan wel weer een hekel aan.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
Radiootje aan. Hond ligt lekker lui tegen opa's petroleumkachel. Vaak een biertje na afloop en lekker in een luie stoel het resultaat bekijken. (Ja, allemaal in de garage)
Rijden is op zich ook wel leuk ja
Rijden is op zich ook wel leuk ja
Jammer dat de meet&greet vandaag niet door kan gaan. Gisteren zijn we nog met de motor naar Ameland geweest om de boel zomerklaar te maken. Mijn vrouw zat voor het eerst sinds 20 jaar weer eens achterop. De single shade of grey maalde er niet om
. Wat een geweldige motor is het toch. Heerlijk weer, zonnetje erbij en niet teveel wind.

Jammer genoeg begon het 's middags te regenen en pakte de wind behoorlijk op. Positief punt was dat ik de meguiar shampoo daarna uit kon proberen. In elk geval leuke dag gehad en de Wilbers schokker met preload adjuster werkt erg goed.

Jammer genoeg begon het 's middags te regenen en pakte de wind behoorlijk op. Positief punt was dat ik de meguiar shampoo daarna uit kon proberen. In elk geval leuke dag gehad en de Wilbers schokker met preload adjuster werkt erg goed.

Handig zo'n oprit! Ik heb geen tuinslang die lang genoeg is dus ik hou het bij Fifty Shades of Grey. 
Nou als je nog een keer een tourtje Friesland doet, kom je maar langs. Dan gaan we jouw 50 shades of grey eens goed de-shaden.
Hahahaha, het is niet echt om de hoek maar je weet het nooit natuurlijk.
Vanavond de tassen gepakt. Morgen richting Cochem. Eerste buitenlandse trip met de single shade of grey!!!

Wel flinke ratel opgemerkt rond de 3.500 toeren. Frank to the rescue en vanmiddag zat er een nieuwe cct bij de post. Binnen 10 minuutjes gemonteerd en morgen stijgen we met een gerust hart op.

Wel flinke ratel opgemerkt rond de 3.500 toeren. Frank to the rescue en vanmiddag zat er een nieuwe cct bij de post. Binnen 10 minuutjes gemonteerd en morgen stijgen we met een gerust hart op.