Haloa

Stel jezelf eens voor
Dazzler1971

Haloa

Bericht door Dazzler1971 » 12 jul 2015 11:50

Hallo beste allen,
Ik ben Denis,kom uit Spijkenisse en ben 44 jaar.
sinds een week of 2 eigenaar van een '97er Blackbird.Ik ben m op marktplaats tegen gekomen,en de kleur(Titanium grijs)sprak me wel aan.
ik ben nu 3e eigenaar,en het is me eerste(officiele)motor.
Heb pas sinds afgelopen 2 december officieel me motorrijbewijs :lol:
vorig jaar heeft de vorige eigenaar de carburateurs laten synchroniseren en wat rijker af laten stellen,en heeft tie nu iets meer vermogen.
Maar wat een wolf in schaapskleren is het zeg ;)
Ben er zeer tevreden over.

Groet Denis
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Re: Haloa

Bericht door Frank Switser » 12 jul 2015 14:11

Gefeliciteerd Dennis met jouw aankoop.
Inderdaad is de BB alles wat je omschrijft.
Ikzelf ben van mening dat de BB voor de meeste rijders als eerste motor wat teveel van alles heeft, maar ik ken ook uitzonderingen op dat verhaal.

Veel plezier ermee, en als je iets wil weten of iets zoekt mag je het altijd vragen!
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Red Boll

Bericht door Red Boll » 12 jul 2015 14:57

Dat is inderdaad een mooie kleur, heel veel plezier ermee!
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Superb

Bericht door Superb » 12 jul 2015 17:25

Hallo Dennis en welkom hier. Mooi ding , mooie kleur en al voorzien van wat opties zie ik. Wat zit er allemaal op? Ik zie sportdempers, een H&B topkoffer rek en clear richtingaanwijzers voor/achter.

Ik heb mijn single shade of grey sinds februari dit jaar en ben er supergelukkig mee. Afgelopen vrijdag een stukje autobahn meegepakt en god nog aan toe wat een power.

Je gaat geen spijt hebben van je aankoop. Heel veel plezier ermee.

Dazzler1971

Bericht door Dazzler1971 » 12 jul 2015 21:10

Hey Frank,
ja klopt dat het een zware dame is,maar ik heb op een BB van 2001 proef gereden,en dat beviel me zo goed,dat ik daarna op verschillende andere motoren heb proef gereden,maar niks wat mijn gevoel kon veranderen over de BB :D
gelukkig Ik een stevige jongen hahaha.

Hey Super,
Thnx,ja er zitten wel een paar veranderingen op,Ik heb alleen dat rek eraf gehaald, staat toch mooier ;)
led verlichting voor, heldere knipperlichten voor een achter......

Thnx Red Boll ;)
Laatst gewijzigd door Dazzler1971 op 13 jul 2015 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Superb

Bericht door Superb » 13 jul 2015 07:22

Na het weekendje Cochum heb ik mijn rekje er ook weer afgehaald. Staat idd niet erg charmant en ik twijfel of het er ooit weer op komt.

Moet er nog wat aan je bb gebeuren of is hij zo klaar?

Dazzler1971

Bericht door Dazzler1971 » 13 jul 2015 08:56

Superb schreef:Na het weekendje Cochum heb ik mijn rekje er ook weer afgehaald. Staat idd niet erg charmant en ik twijfel of het er ooit weer op komt.

Moet er nog wat aan je bb gebeuren of is hij zo klaar?

haha,nee idd,niet echt een mooi gezicht.....
nou,ik heb nu dat rekkie eraf gehaald,maar volgens mij mis ik een paar originele bouten die nu het handvat achterop vasthouden.
hij zit nu met inbus vast,misschien ff kijken voor een paar originele ;)
en hij moet nog ff een beurt hebben,zowieso de remblokken voor en remvloeistof,luchtfilter enzo :lol:
Er zit alleen een deukie in de tank,maar daar stoor ik me geen moment aan,het is ten slotte geen nieuwe en met rijden zie je het toch nie hahaha ;)

Superb

Bericht door Superb » 13 jul 2015 11:26

Die originele bouten met bagagehaakjes heb ik vorige maand bij Frank gehaald. Zijn origineel niet goedkoop maar het maakt het wel helemaal af en die dingen zijn hartstikke handig voor bijvoorbeeld een bagagerol.

Dazzler1971

Bericht door Dazzler1971 » 13 jul 2015 14:54

Superb schreef:Die originele bouten met bagagehaakjes heb ik vorige maand bij Frank gehaald. Zijn origineel niet goedkoop maar het maakt het wel helemaal af en die dingen zijn hartstikke handig voor bijvoorbeeld een bagagerol.
oke,ja dat is beter dan.
ik zal eerst eens gaan kijken op Frank z'n site ;)

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 14 jul 2015 09:42

Superb schreef:Na het weekendje Cochum heb ik mijn rekje er ook weer afgehaald. Staat idd niet erg charmant en ik twijfel of het er ooit weer op komt.
Ik heb meerdere kofferrekjes/bagagerekjes, en monteer ze wanneer ik ze nodig heb. Het is slechts 10 minuten werk......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie