Ik denk inderdaad dat het met een andere houding wel wat te verbeteren is, ik heb ook gereden op de Fazer 1000 met superbike stuur van mijn zwager.
Hier merk ik zeker een verbetering op, alleen is deze nog lang niet genoeg.
Ik hoop dat de pijn zich met 1 á 2 jaar wat zal stabiliseren (kans is groot dat dat pas 3 á 4 jaar zal zijn, als het al gebeurt).
Ik loop helaas al heel erg lang met deze klachten, alleen ben ik 2 jaar geleden weer opnieuw de malle ziekenhuismolen in gegaan omdat de klachten toe gingen nemen.
Door de onderzoeken is de zenuw weer zó getriggerd dat de klachten weer minimaal net zo erg zijn als oorspronkelijk (ingecalculeerd eigen risico als je weer de molen in gaat, alleen behoorlijk niet fijn).
Toen duurde het 6-8 jaar voordat ik wat normaler dingen kon doen, nu hoop ik op sneller
In al die tijd (nu ongeveer 20 jaar) heb ik echt alles al geprobeerd, acupunctuur, osteopathie, fysio, manuele therapie, stroomtherapie, TENS, pijnblokkade rechtstreeks in de nekwervel.
Allemaal tot nu toe zonder echt resultaat.
De pijnblokkade werkt wel (niet volledig alleen) maar helaas maar 3 maanden waardoor deze ingreep te risicovol is om zo vaak uit te moeten voeren.
Het allerergste is eigenlijk nog dat ik helemaal geen grote verhalen over ongelukken o.i.d. heb, ik heb hem gewoon gestoten in het Tikibad in Duinrell in een glijbaan