Nieuwe Blackbird rijder. ( eigenlijk Whitebird)
Nieuwe Blackbird rijder. ( eigenlijk Whitebird)
Goedemiddag allemaal,
Ik ben Stefan, 41 jaar uit Roosendaal Brabant, al 18 jaar samenwonend en 2 kids van 8 en 10.
Sinds 1.5 week ben ik in het bezit van een witte blackbird uit 2000. Deze is door de vorige eigenaar gespoten in micawit met een blauwe gloed erin, een blauw custom zadel en 2 heerlijke Akropovic pijpen erop.
De motor rijdt als een trein en ik ben er zeer blij mee.
Verder ben ik in het bezit van een zwarte cb1300 uit 2004 en een cb400r uit 1998 voor mijn vrouw.
Ooit begonnen met een kawasaki zx750, aansluitend een Honda Fireblade en destijds een kawasaki zxr400 voor mijn vrouw.
Mijn dochter Fleur van 10 rijdt sinds vorig jaar september vaak mee op de cb1300 die vind het helemaal geweldig, tevens zat ze vorige week gelijk achterop tijdens ophalen van de blackbird.
Mijn zoon Niels is 8 en heeft een paar weken geleden zijn eerst achterop rit meegemaakt op de cb1300 , in het begin bang maar naar een 10 minuten vond hij het net zo geweldig als zijn zus.
Ik heb ondertussen al veel gelezen op het forum .
Ik zal binnenkort even kijken hoe ik foto's op het forum krijg want daar ben ik nooit zo een held in.
Ik hoop een leuke tijd op het forum te beleven.
Groetjes Stefan
Ik ben Stefan, 41 jaar uit Roosendaal Brabant, al 18 jaar samenwonend en 2 kids van 8 en 10.
Sinds 1.5 week ben ik in het bezit van een witte blackbird uit 2000. Deze is door de vorige eigenaar gespoten in micawit met een blauwe gloed erin, een blauw custom zadel en 2 heerlijke Akropovic pijpen erop.
De motor rijdt als een trein en ik ben er zeer blij mee.
Verder ben ik in het bezit van een zwarte cb1300 uit 2004 en een cb400r uit 1998 voor mijn vrouw.
Ooit begonnen met een kawasaki zx750, aansluitend een Honda Fireblade en destijds een kawasaki zxr400 voor mijn vrouw.
Mijn dochter Fleur van 10 rijdt sinds vorig jaar september vaak mee op de cb1300 die vind het helemaal geweldig, tevens zat ze vorige week gelijk achterop tijdens ophalen van de blackbird.
Mijn zoon Niels is 8 en heeft een paar weken geleden zijn eerst achterop rit meegemaakt op de cb1300 , in het begin bang maar naar een 10 minuten vond hij het net zo geweldig als zijn zus.
Ik heb ondertussen al veel gelezen op het forum .
Ik zal binnenkort even kijken hoe ik foto's op het forum krijg want daar ben ik nooit zo een held in.
Ik hoop een leuke tijd op het forum te beleven.
Groetjes Stefan
- Wile E. Coyote
Re: Nieuwe Blackbird rijder. ( eigenlijk Whitebird)
Welkom Stefan op het forum.
Gezien je omschrijving van je "Bird" ben ik nu wel heel erg nieuwsgierig naar de foto's
De andere motorfietsen kan je nu wel gaan opruimen want het "Blackbird" gevoel raak je nu niet meer kwijt, waardoor de andere misschien wegkwijnen in je garage.
Veel rijplezier !!!
Grtz
Rob
Gezien je omschrijving van je "Bird" ben ik nu wel heel erg nieuwsgierig naar de foto's
De andere motorfietsen kan je nu wel gaan opruimen want het "Blackbird" gevoel raak je nu niet meer kwijt, waardoor de andere misschien wegkwijnen in je garage.
Veel rijplezier !!!
Grtz
Rob
Welkom hier! Leuk om weer eens een andere kleur te (gaan) zien op het forum.
Er is al een witte met zwarte en grijze "camouflage" blokken dus het wordt steeds kleurrijker!
(Zwart blijft natuurlijk wel de mooiste, laat daar geen misverstand over bestaan...
)
Er is al een witte met zwarte en grijze "camouflage" blokken dus het wordt steeds kleurrijker!
(Zwart blijft natuurlijk wel de mooiste, laat daar geen misverstand over bestaan...
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
He die witte met dat blauwe zadel heb ik gezien op MP. Gefeliciteerd Stefan en welkom alhier.
- Frank Switser
- Site Owner
Welkom Stefan!
En ja, we hebben al 2 andere witte Blackbirds binnen de gelederen. Het wordt een steeds populairdere kleur!
Maar je moet hem wel vaak wassen......
En ja, we hebben al 2 andere witte Blackbirds binnen de gelederen. Het wordt een steeds populairdere kleur!
Maar je moet hem wel vaak wassen......
Wit is het nieuwe zwart mannen!
En alweer een witte op MP. http://link.marktplaats.nl/m963020993
Verschrikkelijke lichtbakken trouwens met dito gaten in de kuip.
Verschrikkelijke lichtbakken trouwens met dito gaten in de kuip.
Tja, op zich zou ik iets meer licht op/vanaf de BB wel waarderen, ben niet echt onder de indruk van de standaardverlichting.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
- Wile E. Coyote
Xenon monteren en probleem opgelost.Red Boll schreef:Tja, op zich zou ik iets meer licht op/vanaf de BB wel waarderen, ben niet echt onder de indruk van de standaardverlichting.
Zo is het, xenon rules en running lights in de knipperlichten erbij voor het mooie.
Moet er niet aan denken om met een boormachine op het dure kuipwerk los te gaan. Welk een gruwel.
Moet er niet aan denken om met een boormachine op het dure kuipwerk los te gaan. Welk een gruwel.