Ja maar wat doet die tegenligger.... Je ziet er genoeg die het niet kunnen en een bocht naar links tegen de middenlijn pakken en met het lichaam over de streep.Burrito schreef:Nee dat gebeurd niet,......
Uiteraard moet je het wel goed doen...
Als die dan schrikt is de kans erg groot dat die tegenligger rare dingen gaat doen (target fixation)
Ik heb vorig jaar juni er een de berm in zien gaan in sauerland, wij reden gewoon vlotjes, bocht naar rechts. Dus links tegen de lijn aan en bij het doorkijken pas gas erop. Tegenligger die dus niet zo goed kon rijden komt tegen de lijn aan door zijn bocht naar rechts (hij had dus rechts moeten zitten ipv links) hij schrikt en had heel veel mazzel dat hij geen bomen raakte. Ging wel een greppel in en lag ernaast. Dat was een duitser dus minder erg
Ik heb ook vro's gedaan waarvan ook een met een motoragent als instructeur die echt goed kon rijden maar wat mij het meeste is bijgebleven is dat hij vertelde dat de meeste geen vro hebben en niet zullen inzien dat "wij" de lijnen anders pakken en daardoor veiliger kunnen rijden.
Ik rij zelf ook zo als ik harder ga rijden in de bergen en kreeg te horen dat ik niet kon rijden omdat ik steeds over de lijn zat, de persoon die het tegen mij zei zat zelf regelmatig bijna tegen de vangrail aan