A goeie. Ja bedankt voor het compliment. Eens: dubbele uitlaten staan de bb mooier. Heb gister proefgereden maar het geluid van de Remus is wel helemaal top. Diepe brom en dat maakt veel goed. Heb meerdere bb's bekeken en op een gegeven moment moet je toch een keus maken. Dit was voor mij met afstand het beste totaalplaatje. Moet wel zeggen dat ik bij mijn zoektocht wel veel tijd had maar totaal geen geduld
Onder mijn VF zitten altijd Metzeler lasers, superbanden voor dit model. Heb op dit en MF forum al wat gelezen over banden voor de bb. Pirelli Angel en Dunlop roadmaster springen er vaak positief uit. Ik denk rond de 3.000 tot 5.000 km per jaar uit te komen met een rijgdrag wat zich grotendeels kenmerkt als rustig toeren. Ok soms ga ik een beetje los. Elke 1,5 tot 2 jaar banden vervangen is voor mij acceptabel dus in principe zou ik willen kiezen voor banden met maximale grip. Levensduur geloof ik wel. Een van mijn eerste ritjes zal richting Purmerend gaan en Frank zal me vast iets kunnen vertellen over de beste keus. Was Frank niet de michelin fan?
Wellicht rijden we elkaar dit voorjaar wel eens voorbij. Ben een messesteker dus dat ligt redelijk bij jou in de buurt volgens mij.
@Frank. Sta je dit jaar ook op de motorbeurs in Utrecht?